2007年4月26日星期四

非凡旅行團-法定古蹟之旅 (古代石刻)


滘西洲石刻

 


 

 

似金魚嗎?

 

蒲台島石刻

 

 

 

 

按此處收聽非凡旅行團節目內容

 

 

 

 


4 則留言:

  1. 係 n 年前我都同朋友跟團去過蒲台島, 我記憶之中果日係落雨...不過個島都好靚... 你去果個巫氏古宅係咪即係鬼屋呀? 因為我地無去鬼屋, 所以吾知..

    回覆刪除
  2. 對!巫氏古宅是鬼屋,但我相信是沒有鬼的!

    回覆刪除
  3. 嘩,原來香港有咁多特色風景 最欣賞呢幅

    回覆刪除
  4. 在60年代的星期日和公眾假期我常跟隨行山友遊西貢一帶,夏日租船遊河,春、秋、冬到遠足。

    回覆刪除