2012年5月20日星期日

尋找印加冰公主-忍受長途巴士

尋找印加冰公主-忍受長途巴士

還對旅程有記憶的時候, 想記錄返旅程中坐過的長途巴士, 也可作為給大家參考, 如果想作南美流浪旅程的朋友, 先要考慮自己能否應付長途的巴士旅程呢!於波利維亞的長途巴士是最難頂的,因為車上的洗手間沒有開放的!  而全部巴士上的洗手間是不能開大的,所以坐車前的幾小時便要去清, 開始禁食!是關就算坐過長達26小時的巴士, 也沒有停過給旅客落車開大呢!





以下只是記錄了較長途的巴士旅程  (超過4小時才記錄)

04/05/2012     Riobamba - Cuenca                       7.5 小時

04/07/2012     Cuenca - Loja                                   7小時
   
04/08/2012     Loja - Puira - Chiclayo - Trujillo     共20小時

04/10/2012     Trujillo - Lima                                     約11小時

04/12/2012     Lima - Cusco                                     26 小時

04/15/2012     Cusco - 熱水鎮                                   6小時

04/16/2012                                                                    5 小時

04/18/2012  Cusco - Puno                                         8.5小時

04/20/2012   Puno - Copacabana                             5 小時

04/21/2012   Copacabana - La Paz                          4.5 小時

04/24/2012   La Paz - Scure                                        12 小時

04/26/2012   Scure - Uyuni                                            10 小時

04/27/2012    Uyuni - La Paz                                        11.5小時

04/28/2012    La Paz - Arequipa                                    14 小時

04/30/2012   Arequipa   - Colca Canyon                     5 小時

05/01/2012   Colca Canyon -   Arequipa                      5 小時

05/02/2012   Arequipa - Nazca                                      10 小時

05/05/2012   ICA - Pisco                                                 5 小時

05/07/2012   Paraca - Lima                                            5小時


明天便坐機回香港了!  已經有四年沒回過去, 大家都看過奇所寫的美加、 中南美洲等的遊記,不知香港和中國的遊記大家會否有興趣看呢?  有機會的話,都會參觀香港中國的博物館,  比較美洲和歐洲的博物館, 香港和中國博物館的水準又如何呢?  

會逗留到 7/4 ,  希望有機會看見大家啦! 

23 則留言:

  1. 祝你在香港生活愉快。

    回覆刪除
  2. 啱有個畢卡索畫展,可以一看!

    回覆刪除
  3. 肚痛就慘.

    回覆刪除
  4. 我怕坐長途巴士,喜歡坐長途火車
    [火鳳凰自言自語回覆05/22/2012 22:49:26]我怕坐長途巴士、飛機,,但未坐過坐長途火車!

    回覆刪除
  5. 用了那麼多的時間坐長途, 真喺好甘啊! 不過這是你的原則. 謝謝分享!

    回覆刪除
  6. Kei,我怕坐長途車,我驚坐到條骨都伸唔直,唔識落車呀!好佩服您!

    回覆刪除
  7. Kei, 看過你這一篇才知道..什麼叫真正的長途車~~
    我們旅行時也試過巴士團, 也只是頭尾兩天坐長途車, 但一般兩三個小時就可以在休息站停車, 讓司機及大家落車方便, 活動下, 或者食地野.... 相比你的經歷真是太舒服啦~~
    我會繼續看你的遊記架....祝你旅途順利~~

    回覆刪除
  8. 土耳其他他 - TATA2012年5月22日 上午12:58

    冇廁所去唔係最大問題, 最慘係坐到周身痛...

    ╔══ ೋღ✰ღೋ ══╗
    ♡♡-------週二愉快!--------♡♡
    ╚══ ೋღ✰ღೋ ══╝

    回覆刪除
  9. Very painful arrangement. In HK, I think the longest travelling time I have even had is less than 3 hours per single trip (in abnormal situation).
    Of course, would like to read your venture in HK!
    [版主回覆05/29/2012 06:33:19]Thanks!

    回覆刪除
  10. 我最怕做長途汽車,試過去海南坐了一晚上(很久以前),頭也痛,腳也脹,渾身好像要散了。
    [版主回覆05/29/2012 06:30:20]你說得對呢!

    回覆刪除
  11. 聞說視乎一間間巴士公司的。我趟旅程最耐的巴士是10小時overnight,幸好質素很好呢。相當有興趣你寫亞洲中國之旅呢~期待!
    [版主回覆05/29/2012 06:08:20]波利維亞的最辛苦!秘魯的還好!

    回覆刪除
  12. 長途巴士認真麻麻..咪搞..
    [版主回覆05/29/2012 06:07:06]但是最平的方法!

    回覆刪除
  13. 火鳳凰自言自語2012年5月22日 上午7:51

    香港中國的博物館?
    我相信位就尖沙咀我的歷史博物館你一定到過!
    [版主回覆05/29/2012 06:06:38]很久沒去過了!

    回覆刪除
  14. 祝你香港/中國之遊愉快!
    [版主回覆05/28/2012 22:36:00]Thanks!

    回覆刪除
  15. have a nice trip in HK.
    [版主回覆05/28/2012 22:35:43]Thank!

    回覆刪除
  16. Pandora 香傭講法文2012年5月23日 上午5:31

    減肥bus^^
    [版主回覆05/29/2012 06:04:47]也可以的!

    回覆刪除
  17. 長途巴士...驚驚^^
    [❤ 小白 ❤回覆05/29/2012 20:28:48]梗係啦! 就算冇得食..都要有得出先得^^
    [版主回覆05/29/2012 06:05:44]但洗手間的問題最難解決!
    [❤ 小白 ❤回覆05/28/2012 21:16:12]其實會習慣的!...你話^^
    [版主回覆05/28/2012 06:27:47]很可怕的!

    回覆刪除
  18. 好恐怖的長途巴士....我想我不會去南美了...長途機, 長途巴士, 暈左...

    來香港旅途愉快
    [版主回覆05/28/2012 06:19:41]其實會習慣的!

    回覆刪除
  19. 還以為你會回來紐約,原來直飛香港,返來NY時食餐飯!
    [版主回覆06/20/2012 17:02:59]How are you doing?
    [版主回覆05/28/2012 06:09:23]Actually, I went back to NJ to stay about a week.. Then, I left from Newark to HK.. Sure, will go to lunch when I come back!

    回覆刪除
  20. 26小時好辛苦呀~~~~
    [版主回覆06/20/2012 16:54:39]yes..

    回覆刪除
  21. 吓! 你一去就去左四年嗱! 咁你係邊度人呀, 你究竟住邊度呀
    [版主回覆06/20/2012 16:54:25]其實我住在美國的,之前有四年沒回香港了!我7/4 就離開了!

    回覆刪除
  22. 佢地可以學中國旅遊車咁(尤是去西藏等長途地方), 半途停下來比旅客方便, 有的走遠D泥地, 無遮無俺. 有D話: 男士車頭, 女士車尾. 聽說最重要pack埋toilet paper 同一把傘(尤是女士), 一打開傘開大小都無問題
    [版主回覆06/20/2012 12:42:31]其實波利維亞都是一樣的,但只於開車後去停過一次,之後沒停過,結果忍得好辛苦!

    回覆刪除