2012年8月18日星期六

世界客都-梅州(2) 雁鳴湖

世界客都-梅州(2)   雁鳴湖



去到梅州的第二天, 行程安排得很密,有好幾個境點會去, 之前於網上 search 過資料, 其中一個必去的境點是葉劍英紀念園, 當之前一天入住酒店的時候, 酒店職員說這葉劍英紀念園就在酒店對面。  但後來才發覺原來這公園的名稱是葉劍英公園,位於市區 而真正要去的境點的名稱是葉劍英記念園, 位於近郊,葉劍英公園葉劍英記念園其實是兩個不同的地方來呢!  所以是去錯了地方呢!  這要怪自己之前沒有看清楚所有的資料, 所以大家如果去梅州的話要留意了!


從入住的銀星酒店步行便可到葉劍英公園。



你會唱嗎?  唔識唱無問題!於香港回歸紀念時見到領導人都叫"同志們辛苦了!"..,  政府又攪國民教育,   看來香港的公園可能都可能會同上面看齊,  呢  D 歌詞標語可能於不久將來都會貼哂出來架!





除了上次同大家介紹過廣州有革命歷史博物館外, 原來這裡也有的!  會唔會遲的連香港都有埋呢?  所以除了國民教育外, 重有好多其它方法架!





雖然去錯了地方, 不過這公園都幾大, 綠化又真係做得不錯, 行起來都幾舒服。  比較上過好過下面介紹的雁鳴湖呢!  因為這公園是免費的, 而雁鳴湖又遠,又要收入場費呢!


跟著去了雁鳴湖,  係梅州市內可以坐巴士前往, 車程約大半小時, 入場費50人仔。  之前search 過 information, 說這是重點旅遊境點來的, 後來去了後發覺跟本就無網上的資料講得咁好的!  由於search 到的大部份都是屬於官方網頁的資料, 所以是信不過的!  真係去過的人寫的資料不多!  所以去之前不知道這地方是否值得去的!






去到剛趕及看表演,有雜技和變臉表演。


其實整個公園真係無特別, 居然經過有一些只是網球場和哥爾夫球場。


這個都算是雁鳴湖十景之一 "鴻運當頭"了!



就算連哥爾夫球場都算埋是十境之一! 遊完這雁鳴湖後, 覺得這裡的級數只能等同美加的市立公園, 而這些公園都不收取入場費的,但這裡卻要收50人仔! 感覺上這裡都不比之前去過的葉劍英公園好很多, 甚至乎後來去過香港鑽石山的一個免費公園都不差過這裡的! 真係不明白為何這只不過像渡假村的地方可以收取50人仔的入場費!  所以建議大家都不用花時間去這公園了!



之後返回市區,  始終都找不到有吃客家豆腐的地方!  心想世界客都都食不到!唔通要返香港才能吃到?

之後去了一間專吃牛的食店


牛丸面和羅白面巾都不錯, 這裡的食店都流行梅州辣辣醬的!連飲品平均消費每人約十多元。



今天的上半場完了,  可惜還未食到客家豆腐, 至於下半場去了甚麼地方呢?  奇最終能在客家之都食到客家豆腐嗎?  還是要回香港的客家好X才能食到呢!

20 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2012年8月20日 上午7:25

    抵食呀^^
    [版主回覆08/21/2012 10:01:11]Si...............

    回覆刪除
  2. 嘩要 50 文人仔入場真係好貴喎 , 仲冇乜特別嘢睇添 .
    但這裡食嘢都幾平 . 牛丸好吃嗎 ? 我睇電視介紹過國內某些地方的牛丸用人手打 , 話超爽口彈牙的 .
    [版主回覆08/21/2012 10:00:41]牛丸是ok..不過這間是連鎖食店,價錢便宜,可能不是手打的!

    回覆刪除
  3. 你好似仲未介紹葉劍英係咩人?咁葉劍英公園同葉劍英紀念園有咩唔同呢?
    [版主回覆08/21/2012 09:52:44]有呀!之前係廣州博物館遊中的葉劍英元師的展覽都有介紹過了!所以係這裡不再重新介紹了!

    回覆刪除
  4. 經過了兩次, 朋友話冇乜好玩, 所以沒有看過啊! 睇落又真喺冇乜驚喜啊!
    [Candy倉鼠回覆09/03/2012 12:23:57]河源真的要遊呀! 我寫了八篇有興趣來看看...地方之大尚未遊齊啊!
    http://blog.yahoo.com/_D2DCDIHNTCN6HZSLT2NQCHC4ZI/category/%E4%B8%AD%E5%9C%8B%E5%BB%A3%E6%9D%B1%E7%9F%AD%E7%B7%9A%E9%81%8A%E8%B8%AA/page/4?detail
    [版主回覆09/02/2012 05:26:41]其實真係沒太大驚喜的! 不過聽說附近的河源是不錯的!

    回覆刪除
  5. 沒豆腐吃,
    [版主回覆09/02/2012 05:25:04]後來終於食到呢!

    回覆刪除
  6. 每次來都是來去匆匆~次次無時間和您講~夏天食?鬼豆腐~好易變壞啊~要好勤換水才得~就算不變壞~夏天都UP味呀
    [版主回覆09/02/2012 05:21:43]你都說對呢!

    回覆刪除
  7. 依家大陸真係乜鬼地方都收人入場費,掠水
    [版主回覆09/02/2012 05:21:10]無計啦!

    回覆刪除
  8. 雁鳴湖一d 吸引力都冇..仲要收費! **
    [版主回覆09/02/2012 05:20:49]也不! 全世界好多地方也一樣的! 都搶錢的!
    [潮人回覆08/24/2012 16:22:33]
    [❤ 小白 ❤回覆08/23/2012 14:23:14]呢 d 係大陸特色
    [潮人回覆08/22/2012 21:26:53]同搶錢無分別..
    [火鳳凰自言自語回覆08/22/2012 13:48:14]在內地企响有利位置拍攝也要收費呢!

    回覆刪除
  9. 火鳳凰自言自語2012年8月21日 下午10:46

    小朋友也會變臉表演
    [版主回覆09/02/2012 05:17:48]是的!

    回覆刪除
  10. 多才多藝的小朋友
    [版主回覆09/02/2012 05:17:25]是的!真係好高難度的!

    回覆刪除
  11. 咁大個綠化公園,要好多錢保養架。
    香港鑽石山的那個是蓮園吧,有很多義工幫忙拔野草的。
    [版主回覆09/02/2012 05:14:03]不知是否蓮園, 是一個新起的市政公園, 不多太多自遊行的人了!

    回覆刪除
  12. the quality of your photo are always very good! hope you will have another wonderful trip soon!
    [版主回覆09/02/2012 05:12:03]I already spent a lot of money for my South America trip and HK trip.. so I might need to wait for long time for another trip!

    回覆刪除
  13. 大陸公園好大.要行半天哩!謝謝分享.
    [版主回覆08/30/2012 08:36:25]是的!

    回覆刪除
  14. 咁嘅公園都要收錢,真離譜!
    [版主回覆08/30/2012 08:34:40]真離譜呢!

    回覆刪除
  15. ice may may 雪美美、子格格2012年8月22日 上午11:48

    現在好多地方都要收入場費!
    [版主回覆08/30/2012 08:30:40]有時都收得好貴!

    回覆刪除
  16. 拍攝角度取景好好! 特別是雁鳴湖十景之一 "鴻運當頭"。
    [版主回覆08/28/2012 19:42:43]Thanks~

    回覆刪除
  17. 七夕快樂!
    [版主回覆08/28/2012 19:38:58]Thanks!

    回覆刪除
  18. 我未去過梅州,多謝分享,btw梅州是否盛產梅菜。
    [pat回覆08/29/2012 07:11:34]好多時,買手信好激氣。
    [版主回覆08/28/2012 19:34:45]是盛產梅菜,不過我買了回來,送給朋友食,他們都說質量很差! 可能買到的是假野!

    回覆刪除
  19. 早晨!梅州我去了...沒有來到這裡..影得照片好靚...謝謝分享!
    [版主回覆08/28/2012 19:32:17]謝謝,你去梅州影的相片也好好呢!

    回覆刪除
  20. 可能可以參觀網球場和哥爾夫球場,所以要收錢。
    [版主回覆08/28/2012 19:31:19]haha..

    回覆刪除