2008年7月18日星期五

遊走朱古力世界 (2) - 朱古力時代廣場

遊走朱古力世界 (2) - 朱古力時代廣場



Hersheys Time's Square 位於紐約48街的Times Squares地下, 但相較於M&M's World 實在是失色很多, 不過因為它的位置是在M&M's World  的對面,而且 Hersheys 也是相當出名的朱古力 (不知於香港是否也流行),所以順道參觀也可以的。


入口處有好大粒朱古力啊!


包裝了的朱古力會從上面的滑下來


滑下來的朱古力便會從這裡被包裝成一罐罐的出售














朱古力車


連朱古力味的Candle 也有,點了後成間房都可有朱古力味


用了這枕頭後,會否也夢到朱古力呢?








需然Hersheys Times Square 較失色,但Hersheys於Penn State 有一個朱古力樂園、遊樂場和朱古力博物館的, 可以乘坐小型火車看看朱古力的制造過程的,十分有趣!將來有機會再同大家參觀!


這觀光車叫做 NY Ducks。



21 則留言:

  1. 美國人好鐘意食朱古力架咩....
    [版主回覆07/22/2008 07:24:00]歐洲人更愛吃朱古力

    回覆刪除
  2. 原來依個品牌都咁多精品, 大開眼界~

    回覆刪除
  3. Haha, 真開心, 除了M&M's world , 還有 Hershey's Times Square,  在香港不算太流行, 但也是我喜愛的品牌之一, 是否還有朱古力世界(3) 呢?

    回覆刪除
  4. woooooo"" 又一個不錯的介紹 Herser 朱古力   都有咁多精品 像這樣的專賣店 香港大概很難發現  要買幾百萬粒才可以抵得上一日租金呢  

    回覆刪除
  5. 尼到簡直係我的夢想...

    回覆刪除
  6. 見到d朱古力就好開心~

    回覆刪除
  7. 点解距唔会熔嘎.!?

    回覆刪除
  8. 唔知下次係邊個品牌呢?

    回覆刪除
  9. M & M 真係開心樂園, 睇見都開心!  Hershey's 未食過, 唔知咩味道, 好想試吓......

    回覆刪除
  10. 用朱古力枕頭,睡覺一定流口水!

    回覆刪除
  11. 朱古力味的Candle ,點了後有朱古力香味,會唔會有人唔知食落肚呢!? 

    回覆刪除
  12. 簡直是朱古力的夢幻世界

    回覆刪除
  13. hi kei, 我都好耐無上來坐坐, 一上來就見到咁多朱古力.  我都唔知NY有兩間朱古力WORLD.  兩間都在around 48街TIME SQUARE嗎? 
    你去兩間, 有無肥咗先??

    回覆刪除
  14. 我好鐘意食朱古力啱我去,有機會都要去先得.

    回覆刪除
  15. 我都中意食朱古力!!!

    回覆刪除
  16. 吃膩了朱古力, 下一站帶大家去那裡玩呢?

    回覆刪除
  17. 落入凡間的天使2008年10月6日 下午10:56

    香港都有售賣呢隻品牌的朱古力,
    但受歡迎程度應該唔及 M&M's,
    至少我自己鍾意食 M&M's。
    睇完兩輯遊走朱古力世界,
    突然覺得自己吃了好多朱古力,好易肥呀!

    回覆刪除