2007年7月28日星期六

孫中山紀念館

孫中山紀念館



今次回香港雖然只逗留了兩天,但我都參觀了兩個博物館,而其中一個是我期待已久的
孫中山紀念館。



孫中山紀念館位於香港中環半山衛城道 (前甘棠第)

孫中山先生的銅像以他在港求學時朝氣勃勃、滿懷理想的青年人模樣為依據。 而他手中的書, 突顯了孫先生手不釋卷的性格,亦反映了他在港求學期間博覽中西群書,探索如何救國救民的崇高志向。
(資料來源:孫中山紀念館)

雖然孫中山紀念館的展品可能不及其它孫中山館物館多, 但孫中山先生曾於香港接受教育及習醫,並曾於香港籌劃革命活動,所以亦是香港歷史的一部份,值得大家參觀。




其實大家參觀孫中山紀念館時,可同時欣賞紀念館(前甘棠第)內的華麗裝飾,甘棠第建於一九一四年,為香港富商何東之弟何甘棠住宅。一九六○年,何氏家族將該廈售予鄭氏家族,其後鄭氏將其轉讓與耶穌基督後期聖徒教會。而後來把建築物的業權移交給香港政府(資料來源:古物古蹟辦事處)。

大家亦可順道一遊中山史蹟徑(相信很多朋友已去過), 但可惜史蹟徑的建築物大已不存在!


18 則留言:

  1. 我係香港都無參觀過

    回覆刪除
  2. 你想我什麼教你喔?

    回覆刪除
  3. 可否教我點可以做到"細妹"兩個字可以一筆一筆的寫出來!

    回覆刪除
  4. Thanks visit my blog! 你啲相都有特色呀!

    回覆刪除
  5. 我都未睇過添!多謝分享.

    回覆刪除
  6. 我成日都話好想去呀! 因為我之前係住o係甘棠第後面嘅唐樓嘅,不過都拆哂lu... 唉!以前有時間就推說話遲D先啦!家陣要返番工又無得星期三免費去參觀喇!激死!

    回覆刪除
  7. 我都未去過 , 有機會去o下先~  ^^

    回覆刪除
  8. 你不只單單喜歡旅遊,似乎是對中史特別感興趣啊! 同樣地,我身在香港這麼多年,也未去過。真有點汗顏呢!

    回覆刪除
  9. 它本身就是一棟有味道的建築物

    回覆刪除
  10. 喺hk 住左幾10年都未去過孫中山紀念館 !

    回覆刪除
  11. 原來香港都有孫中山紀念館!! 仲以為只係廣州有...

    回覆刪除
  12. 吓... 香港 ? 我以為... 台灣 ? 中國 添 ??    

    回覆刪除
  13. 我話既~ 都唔咪係中山.... 市.... 我去過孫中山故居. 因為好近. 哈哈. 而且全校人一齊去. 好好玩~

    回覆刪除
  14. 你去左好多地方呀! 香港的中山紀念館比澳門的大.

    回覆刪除
  15. 我最不開心的日子去過那裡,因為和東華醫院很近。
    [版主回覆09/19/2011 07:39:54]為何不開心呢!

    回覆刪除