2007年9月19日星期三

Vote for my next tour

請為我下一個短旅程投票!

從新澤西出發去 波士頓 (Boston) 或 費城 (Philadelphia)?

波士頓 (Boston)
自由之路(Freedom Trail)-有殖民地時期與獨立戰爭時期的歷史遺跡,跨越了波士頓300年歷史,追尋「自由」道路的歷程
昆西市場 (Quincy Market) - Boston的著名購物景點,昆西市場是具歷史價值的建築物,,昆西市場內有許多的美食攤位,有新鮮龍蝦,海鮮, 意大利等等美食攤位
出海觀鯨魚 (Whale Watching) - 坐觀鯨船出海追蹤鯨及觀賞魚
海濱區(waterfront) -  碼頭.....etc

從新澤西出發,車程約共7-8小時, 旅程花費較高


費城 (Philadelphia)
獨立宮 Independence Hall-美國歷史文物地,《獨立宣言》和美國憲法的誕生地方, 美國獨立戰爭的指揮中心,
獨立大道-
自由鐘Liberty Bell -美國獨立的象徵。
食特色費城牛肉三文治......etc

從新澤西出發,車程約只需2-3小時, 旅程花費經濟

其實這兩地方都想去, 你覺得邊一個地方有興趣多一點呢?  請告訴我吧!
P.S. 盡量用最省錢的方法去!


37 則留言:

  1. 兩個地方,我都很陌生 ,想平就去費城 la

    回覆刪除
  2. 波士頓 (Boston)!!! 車程唔成一個問題,因為你可以一邊坐車一邊睇view,都幾正。 而且有鯨魚睇,一生人都唔知有幾多次這樣的機會,好好珍惜。 另外戰爭時期的歷史遺跡,買少見少。仲唔快d去!!   另外我唔喜歡 費城. 是因為食野這個買點不太好,幾時都有得食。 至於話睇美國獨立的象徵的自由鐘,都唔係買少見少,歷史唔太古老的,我覺得吸引力少d。   這些都是我的個人意見,你都係選擇自己心想去的地方,最緊要你喜歡! 不過講咁見都冇用,可憐我只可說,去玩的人唔係我!!!.....

    回覆刪除
  3. 波士頓 (Boston)吧!!  

    回覆刪除
  4. Morning! 我之前去NYC順便去埋費城, 不過當時係join local tour! 我個人意見, 覺得(費城)比較悶少少!  所以我會揀波士頓, 因為未去過, 呢個行程節目都幾多元化! 雖然遠少少, 但既然一場來到. 更係玩盡啲啦! 你講起, 我都好想再去多次呀! Have a good trip!

    回覆刪除
  5. 補充返先﹐兜覺得 boston 既 culture 會 diverse 同 rich D﹐同埋而家去係好天氣呢 。

    回覆刪除
  6. 單看你的介紹,Boston似乎吸引好多bor...

    回覆刪除
  7. Boston比較好D,因為可以出海觀鯨魚....正

    回覆刪除
  8. heheee雖然我不是太認識這些地方,但我都覺得我波士頓吸引d

    回覆刪除
  9. 好似 Boston多野睇d喎!!

    回覆刪除
  10. 我投波士頓一票啊!

    回覆刪除
  11. 我想出海追蹤鯨及觀賞魚 !

    回覆刪除
  12. 波士頓 (Boston) 不錯~~ 就貴d~~~~

    回覆刪除
  13. boy!! http://zq.cn12.net/?stra=%u5B89%22

    回覆刪除
  14. 我投波士頓一票﹗感覺好似多野玩d,又可以食海鮮,好good﹗

    回覆刪除
  15. 中秋快樂!

    回覆刪除
  16. 多謝各位朋友投票和意見, 我要準備今個星期五的 Boston 行程了!

    回覆刪除
  17. 中秋節快樂!! Boston!

    回覆刪除
  18. Thank you you leave message on my blog. i just travel around Boston. it's very nice. and you can go New England too. i update some info on my blog. you can take a look.

    回覆刪除
  19. well, 咁多人揀boston架, 不過, boston實在不錯的. 對上一次是我朋友帶我遊玩boston. ok, 很好!! 費城呢!?自己是住在費城. independent hall以前都到去過下. 現在翻新後都未去過,每次搭車經過都見到. mmm.... 你這樣一提, 都要抽空去看看.

    回覆刪除
  20. 中秋節快樂呀. 我下個星期要去boston, 可唔可以介紹下有咩地方好參觀? thanks.

    回覆刪除
  21. haha..... 見係你, 我就排一排我的行程啦.  去完independence hall話你知, 好唔好!

    回覆刪除
  22. I will choose Boston too since it seems so many great food ma!!

    回覆刪除
  23. Hello radhk : Boston is a historial place. I think it is good idea to visit Freedom Trial which starting at Boston Common.  You can get the informaton from Boston Common Park.  Waterfront are has nice view, and Watching Whales is a good program.  You can get the watching Whales tickets at Waterfront. Then, you can visit Quincy Market and have lunch there.   Don't forget to try New England Clam Chowder Soup.  Also, I found out an interesting place "Boston Tea Party Museum".   I will visit this weekend.  If you have time, you can go to Plymount.  This is the place that "May Flower" landing. You can take train in South Station to Plymount. It takes about 50 minsutes by train to Plymount.  Finally, I recommend you famous Universities such as MIT, Boston University...etc.   Hope you enjoy your tour   Kei

    回覆刪除
  24. Both places sounds good.  I went to Bonston before, but not Philadelphia so I'd would vote for Philadelphia.

    回覆刪除
  25. Thanks for your advice.

    回覆刪除