2010年2月9日星期二

新居

新居 @ Highland Park NJ



我的車子, 這兩個月已修理了千多元!  棄之可惜!


我的房間,東西還沒搬進去呢!快快拍照先,東西搬進後便得個 "亂"字呢!




去 Down Town  行下先! 今次地點的好處是較就腳!只要步行給二十分鐘便可去 Down Town。







有最喜歡的咖啡店!

新的房租約四百多元連 cable 上網,水電! 

9 則留言:

  1. Highland Park 係city 定係 town,downtown 都唔見高樓大厦?天氣如何,冬天都唔見有雪?你租晒成間屋定只係其中一間房?如果只租間房,又準唔準用佢的其他地方?月租US$400 幾,包晒,好平喎。
    [版主回覆02/10/2010 21:54:00]這是上星期剛搬進來拍的,已下了兩場很大的雪,今天正下大雪,不能上班,已下了有八吋了! 這裡已算是city了!當然不能用其它地方,我想包哂約 420 USD。

    回覆刪除
  2. 以前我所任的地方也有Highland park Weelends Love to go there shop around 租Movies看和take away pizza!!! Yummy!!! 外國的生活比Hong Kong平淡
    [版主回覆02/14/2010 12:13:00]You know what?  這裡仍然是 年三十呢!還未新年呢!

    回覆刪除
  3. 把風扇幾靚,成間屋白雪雪,望落去好舒服。
    天氣好凍喎,今年d雪好似落得幾大咁播。

    回覆刪除
  4. 四百幾好平喎,幾年前我租piscataway一房一廳要差唔多成千

    回覆刪除
  5. 落入凡間的天使2010年2月14日 上午5:24

    I'm so like that Fan-lamp, very classic.

    回覆刪除
  6. 入伙大吉, 祝生活愉快, 出入平安. 修車費太貴了, 不如換部新車.

    回覆刪除
  7. 嘩!幾底喎! 我都租過$400幾蚊乜都包晒, 但cable要同屋主Share. 巳經成6,7年的事. 我哋里頭無里支歌仔唱囉! 租親都要6,700蚊一個月. 

    回覆刪除