2013年1月13日星期日

去了玩嘉年華

去了玩嘉年華


今天星期日無地方去, 食完Lunch 後, 見到附近球場有嘉年華。


好多攤位遊戲, 現場有飛派, 一人可領取一張飛, 有抽獎, 還有野食領取!  但全部攤位都好多人排隊!

先玩了這遊戲, 因為這遊戲玩得較快, 所以排隊時間較短! 只需用筷子夾出三個大波和三個乒乓波, 大家都適合玩的!


玩完一個遊戲便會有一個印,我以為有印便可去拿禮物的!  不如先拿野食才去換禮物吧!


Ice-cream 派完, 棉花糖又多人排, 只有去排 Popcorn 了!



小小一杯Popcorn, 辛苦排了二十鐘, 只吃了幾粒, 不舍得吃哂, 留給媽媽和姊姊吃!

是時候排隊換完禮物返家了!  好長龍呀!

DSC09329
終於排到自己選禮物了!  但原來我還不能換禮物, 因為我玩得一個遊戲只有一個印! 要有五個印才可換一份禮物, 十個印就換兩份!  即是起碼要排隊玩五個遊戲呀!


跟著只有去排另一個遊戲, 這個遊戲很簡單, 又多拿一個印!  但這樣不是辦法, 個個攤位都排咁長!  靈機一觸!  這個揮春遊戲和剛才用筷子夾波仔都簡單又排得快!  只要返去玩完再玩便可以了!  於是又重新排過揮春遊戲, 攤位工作人員見到我玩完又玩! 我便說這遊戲很好玩!  但原來這遊戲難度提高了, 要找出兩個揮春!



 最後終於集夠了五個印去換禮物!原來排長龍玩遊戲也不容易的!  真佩服這些爸爸媽媽和老人家們還要去玩夠十個遊戲!



但最後抽獎無中到!大獎是花生油一大支!



五個印換來的手巾仔!  和玩遊戲的禮物!  媽媽看見很開心!   媽媽、姊姊看見這小杯Popcorn, 大家一起食得很開心!但媽媽有點失望我抽不到大獎! 拿不了花生油回家 (其實我本想係樓下超市買一枝油回家, 當是中獎逗家人開心的!  但覺得這樣做不太誠實!  其實我應否這樣做呢?  如果我有這樣做或許我家人可以開心好幾天呢!)

16 則留言:

  1. 如果媽媽知道你出貓,她會高興嗎?
    [wei-wei回覆01/20/2013 06:57:35]讀書時不出貓,證明你是個品學兼優的好學生!
    雨中淋講得對:「你可以話既然抽唔中,就去超市買番支做安慰獎(安慰自己)」。
    [版主回覆01/19/2013 19:28:44]我都不用出貓的! 其實我以前讀書成績不錯的!

    回覆刪除

  2. [版主回覆01/19/2013 19:26:14]Thanks!

    回覆刪除
  3. 午安﹗Kei,多謝你的分享!

    回覆刪除
  4. 開心的一天
    [版主回覆01/15/2013 21:03:04]是的! 也祝你有美好的一天!

    回覆刪除
  5. 留給媽媽和姊姊吃,很有心!
    奇童心未泯!
    呢的隊我睇見就怕,陪兒女排唔少喇
    [版主回覆01/15/2013 20:56:03]看見排咁長隊, 真係怕的!

    回覆刪除
  6. 去玩遊戲,心情好似返老還童!好開心!今年你可以在香港過農曆新年。
    [版主回覆01/15/2013 20:55:09]都好開心的! 會係香港過新年的。

    回覆刪除
  7. 留番俾家人食,好窩心,禮物好呀!
    [版主回覆01/15/2013 20:51:40]謝謝欣欣媽媽呢!

    回覆刪除
  8. 講大話、無誠信喎!你可以話既然抽唔中,就去超市買番支做安慰獎(安慰自己)
    [版主回覆01/15/2013 14:45:12]也是的! 我們應該講誠信! 不要學一些領導人一樣!

    回覆刪除
  9. 平凡小事已很溫馨,你好孝順喎!
    [版主回覆01/15/2013 20:49:18]謝謝你呢!

    回覆刪除
  10. 你真喺與民同樂啊!
    [版主回覆01/19/2013 19:17:47]因為我也是市民呢!

    回覆刪除
  11. 大樂小樂家庭樂,
    坦言謊言美麗言。
    誠心假心動機心,
    老天愛純小孩。
    [版主回覆01/19/2013 19:09:21]謝謝你的詩呢!祝週末愉快!

    回覆刪除
  12. 青蛙手巾仔好得意呀 , 有得玩又有得食好節目吖 .
    你真係好乖小杯Popcorn都留番些給媽媽和姐姐食 , 好溫馨啊 !
    [wei-wei回覆01/20/2013 06:47:32]請你哥哥姐姐勸解媽媽,手續攪不成非你能力內的事,她生氣亦於事無補,何必氣病自己及傷母子感情!
    [版主回覆01/19/2013 19:03:22]乖埋今次啦! 遲的走後我想有排都返唔到香港了!可惜手續看來攪不成!我媽可氣了!

    回覆刪除
  13. 亞 kei 好挍笑...驚比 mama 話..唔誠實 ^^
    [版主回覆01/19/2013 18:59:07]其實我好驚我媽的!

    回覆刪除
  14. 言語治療師加英文教師Carley2013年1月17日 上午1:53

    哈哈,你真有童心呀!記得細個時我都好鍾意玩呢d攤位遊戲的,覺得好好玩仲可以玩禮物!
    [版主回覆01/19/2013 18:58:40]也不只我排的, 很多人都有童心的!

    回覆刪除
  15. 玩攤位遊戲好過癮
    [版主回覆01/19/2013 18:57:51]都 ok la..

    回覆刪除
  16. 原來你都住得好近我喎
    [版主回覆01/20/2013 22:28:29]不如一起出來飲茶吧

    回覆刪除