2007年8月23日星期四

Las Vegas - 越夜越精彩的拉斯維加斯

越夜越精彩的拉斯維加斯


今次同大家一起遊 Las Vegas 的夜景, 一起觀看這個紙醉金迷, 在沙漠中用金錢雕砌出來的地方。 亦同大家參觀一些不可錯過的show!


今於的路程是沿 Strip 大街參觀的, 因為街上遊人太多及太熱關系(常常要入室內避暑), 今次花了兩晚的時間才可遊畢行程拍下這些照片。


Treasure -金銀島前有海盜船show的, 但可惜太多人觀看, 沒法拍照。


新建成的 Wynn

看似很近的景點, 但其實要步行一段時間才可到達, 可能街上行人太多, 大家可搭 MonoRail 穿梭 Strip 大街的景點, 但十分貴。




















等待火山爆發show!


|

The Mirage 火山爆發show, 每小時公演一次






現場觀看時, 真有一陣陣火焰的熱氣迎面而來的感覺, 是否澳門現在也有火山爆發show 呢?








正在公演的Celine Dion Show, 很難買到飛!

























等待著water show 演出!

Bellagio 的 water show, 大家細心欣賞吧!














下一場的water show 時, 去了水池的大另一邊, 用不同角度拍照










一小時一次的water show 完畢!








有Paris feel 嗎?










這賭場酒店內佈置好有埃及feel 的, 選D同大家介紹!



MonoRail 輕便鐵路入口, 感覺似時光遂道嗎?




|



通常 MonoRail Station 內的地上都有這金魚投射, 如果用腳踏上後,金魚會驚慌的四散逃走, 十分得意!

很夜了!  下次再同大家遊Strip 賭場酒店內的特色!  最後如果想看多一點 Las Vegas 的夜景, 推薦大家看 Blog 友 Christine 的 Blog, 拍得十分好! 多謝!!!


21 則留言:

  1. Vegas 大大話話去過10次, 事關親戚朋友嚟都必去, 重有Grand Canyon 你有無去十大奇景之一.

    回覆刪除
  2. 對Las Vegas最深的印象是早晚溫差大。白天超級熱但沒汗,感覺像乾煎,晚上又過份清涼。但是留在那些紙醉金迷的室內,卻又錯過很多美事。 期待看賭場呢!

    回覆刪除
  3. Las Vegas 的夜景很迷人呢.

    回覆刪除
  4. Vegas is more beautiful @ nite!!! I went there 5 yrs ago.  Maybe will go there next yr...

    回覆刪除
  5. 噴泉個度你影得幾好

    回覆刪除
  6. ivy.. 其實我覺得 Vegas 去 一 至兩次便夠了, 我很久前去過....  但今次沒機會去 Grand Canyon.. too bad!

    回覆刪除
  7. 看見沙漠中建成的這些浮跨夜景,不得不讚嘆資本主義的利害

    回覆刪除
  8. 首先多謝你參觀過我個blog。 記得之前去Las Vegas已經係7年前嘅事,好記得果度d自助晚餐,大約廿零蚊美金有交易,可以狂食長腳蟹,咁嘅價錢在香港都唔可以任食長腳蟹啦~~~同埋就算唔鐘意賭錢,淨係行街、睇d酒店出面嘅免費表演(音樂噴泉呀、火山噴火呀、海盜船表演呀咁),都夠啦﹗記得果時好似係坐MGM,果時覺得好正~~~ 不過下次幾時再去美國呢....我諗都有排lu,我要先去其他未去過嘅地方玩,呢個世界實在太大啦﹗

    回覆刪除
  9. Kei: I went there in Oct 2006 to attend the conference. I'm surprise that it change quite fast. Where is the location of Wynn Hotel? Does it close to any casino?  I like your photos, you took them so nice. You must be melt in Vegas in July.

    回覆刪除
  10. 謝謝到訪,幾年前去過Las Vegas玩,Mirage Hotel真是令人印象深刻。

    回覆刪除
  11. d相影得好靚呀,好羨慕你可以去Vegas呀!雖然暫時冇得去,不過睇你d相都可以滿足一下!

    回覆刪除
  12. 萬能發@笨思娜 ..多謝到訪, 你說得對, Vegas 的自助餐十分正。 可能這是賭場吸引遊客的方式之一。 海盜 show 一流, 但因觀看的人太多, 沒法拍照!

    回覆刪除
  13. Christine : Wynn is located arround Las Vegas Blvd.  It is closed to Venetian and Harrah's Hotel. Even it looks very closed to Venetian on the map, but I still needed  to walk kind of long distance to Wynn.

    回覆刪除
  14. wow!真的越夜越精彩嗨!

    回覆刪除
  15. 噴泉拍攝得很美

    回覆刪除
  16. Treasure 嘅海盜船show好好睇! 我上次都好難迫到入去呀!!


    第2幅相係咩建築物?

    回覆刪除
  17. 多年前曾經去過, 你拍的照片比我的靚很多呢.

    回覆刪除
  18. 你用哪一型號相機拍下這些靚相?
    Las Vegas夜景簡直是璀璨奪目,澳門現正努力成為「亞洲Las Vegas」,你覺得成效將會如何?
    [版主回覆04/01/2008 00:46:00]I used Sony to take those photo!

    回覆刪除
  19. 為什麼很多照片看不到?

    回覆刪除