2012年2月7日星期二

洪都拉斯美食掠影

洪都拉斯美食掠影



當地早點流行吃的烤芝士玉米餅,  餅內有芝士, 配以洋蔥、番茄、辣辣, 椰菜等等!  好香口!吃的玉米餅同瓜地馬拉的不同, 不過無刀叉用架! 係要用手吃!好低食,兩元美金都不用!

洪都拉斯內的食店通常都於餐桌上有一盤配菜, 任食唔嬲架!

另有一盤辣汁, 都係由不同的菜配成, 味道酸酸辣辣, 他們用來點玉米餅吃的!


最流行的飲品, 玉米槳有玉桂味的, 看落像我們的豆漿。


街邊最多都係食烤肉的




烤牛肉, 加黑豆醬





食物的價錢, 洪都拉斯的貨幣叫 "Lempiras", $1 USD 約換 19 Lempiras。  Horchata 是飲品, 是 5 Lempiras, 所以約 $0.25 USD 便可在街市買到一杯飲品了。


入鄉隨俗, 同當地人一起用手吃玉米餅。


烤牛排飯, 跟埋黑豆。


奇好小飲啤酒的, 都試下!


下午茶的波菜湯


係洪都拉斯的兩天的時候, 每天約四時後都下大雨,要等到晚上才能出外行下。

晚上街邊的小食檔,都以烤肉為多。


都係配埋烤肉米餅, 香味十足, 想去中美洲流浪的朋友, 要先問自已能否常常都吃烤肉+玉米餅為主食!不然的話, 想找其它野食都唔係咁容易!




晚餐的烤香腸,約個多美元就有交易了!  看來當地的小販也很老實, 不像之前去過的中美國家多收遊客錢。



不過晚上外出的話, 女士都係唔好一人出去, 當地好多人飲酒很利害, 晚上又無見過有軍警出現!  也沒幾個遊客出外, 遊客們大多留係旅店內的酒吧, 奇就忍唔住出外看看當地人晚上的生活!

經過見到有兩間炸雞店。




較多遊客去洪都拉斯的地方是 Bay Islands, 多是遊輪客。  內陸的Copan 相對很靜!




去過的中美洲國家中, 洪都拉斯令奇好有驚喜!  之前都聽其它旅客講要小心治安, 但自已去到後又無事發生過!  感覺當地人幾老實, 而這裡的旅遊看似沒有過度開發。  參觀完科潘瑪雅遺址後, 第二天係時候離開洪都拉斯去其它地方了!

23 則留言:

  1. kei 晚上好,
    食物睇嚟好好味喎。
    [華娃回覆02/15/2012 20:10:20]同意,食得多龍肉都冇味。
    [版主回覆02/12/2012 07:53:06]不過常常食就悶呢!

    回覆刪除
  2. 烤肉 ? 好熱氣 bor ! **
    [版主回覆02/12/2012 07:51:52]都幾熱氣的!

    回覆刪除
  3. 烤餅啱晒我^0^
    [版主回覆02/10/2012 10:20:59]原來你都愛吃玉米餅的!

    回覆刪除
  4. 早晨﹗Kei,多謝你的分享﹗
    [版主回覆02/10/2012 10:20:08]謝謝你呢!

    回覆刪除
  5. 睇完你的照片, 我只是覺得一個字: 肥.
    [版主回覆02/10/2012 10:18:10]墨西哥的食品也接近呢!

    回覆刪除
  6. 第一張相的烤餅好似在超市見過的布袋包 , 你形容裡面有芝士加埋洋蔥蕃茄辣辣地幻想下都覺得好好味哩 !
    [版主回覆02/10/2012 10:17:40]我想味道不同的!

    回覆刪除
  7. 臺布很有特色。
    [版主回覆02/10/2012 10:16:37]幾有特色的!

    回覆刪除
  8. 這裡的食物我都接受啊! 那些民族服裝好多采多姿啊! 讚呀!
    [Candy倉鼠回覆02/11/2012 01:01:53]唔清楚啊! 我都好少去搵嘢食o架! 有都唔出奇.
    [版主回覆02/10/2012 10:16:05]香港有得吃嗎?

    回覆刪除
  9. 出夜街~~行夜市~~
    [版主回覆02/10/2012 10:15:30]其實當地只有小吃檔,沒夜市的!

    回覆刪除
  10. 食物色采繽紛,好吸引!
    [版主回覆02/10/2012 10:14:38]不過多吃就悶了!

    回覆刪除
  11. 等你的詳盡介紹。
    [五葉草回覆02/12/2012 11:04:32]真希望可以試試玉米餅。
    [版主回覆02/12/2012 07:24:51]已寫完了!
    [版主回覆02/10/2012 10:14:05]我很lazy, 明晚再寫!

    回覆刪除
  12. Very delicious! Thanks for sharing, and have a nice weekend!
    [版主回覆02/12/2012 07:20:55]Thanks! You too!

    回覆刪除
  13. 火鳳凰自言自語2012年2月11日 下午5:06

    今次介紹的食物都色彩豐富,枱布都很班麗,但是瑪雅遺址全程的食物會令我達到減肥目標!

    回覆刪除
  14. 早晨﹗Kei,情人節快樂﹗

    回覆刪除
  15. ice may may 雪美美、子格格2012年2月11日 下午6:21

    全程都吃這些....怕怕啦!!Happy Valentine's Day !!

    回覆刪除
  16. 光看照片和有文字介紹的照片,感覺後著更吸引生動。

    回覆刪除
  17. 多謝分享
    [得 哥回覆02/12/2012 21:21:17]╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ HRPPYday to u ☆
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ¥☆★☆★☆¥ ★☆快樂每一天!☆★.......◕‿◕

    回覆刪除
  18. 晚安,Kei !=]一過來就有美食分享真好,玉米餅好似好好味喎!

    回覆刪除
  19. Pandora 香傭講法文2012年2月12日 上午8:52

    有冇肥到?

    回覆刪除
  20. 「...早點流行吃的烤芝士玉米餅,餅內有芝士,配以洋蔥、番茄、辣辣, 椰菜等等! 好香口!.....不過無刀叉用架!係要用手吃!」
    哈哈!用手吃→感覺如何呢?
    Happy Valentine's Day!
    [版主回覆02/16/2012 11:15:32]感覺特別free,但無水洗手!

    回覆刪除
  21. 這個玉米餅, 我也試過, 覺得唔係咁好味。 玉米槳是Horchata嗎? 吃飯時我很喜歡飲Horchata的。
    [版主回覆02/16/2012 11:13:17]是 Horchata, 當時已食玉米餅食到怕了!

    回覆刪除
  22. 我估洪都拉斯的食物會幾好食, 一來新鮮, 二來又酸酸辣辣, 很開胃...
    [版主回覆02/17/2012 09:09:55]不過都幾易飽的!

    回覆刪除
  23. 好有風味咁...

    回覆刪除