2011年4月13日星期三

尋找失落的瑪雅公主-迷糊中看見爸爸

尋找失落的瑪雅公主-迷糊中看見爸爸

大家好, 奇病足了兩天, 本來還想向大家揚威耀武可以市集亂食野又無事的,  可惜昨天卻中招, 結果瀉足了兩天, 今早連西語課都上不了! 不過昨天我倒是沒在街邊吃的,但都中了招! 剛剛喝了當地人幫我做的山草藥茶,希望好點啦!

昨晚不舒服時,迷糊的想起小時發高燒,門診醫生都不敢收, 爸爸回來抱著我送去依利沙伯! 爸爸 !  你現在在甚麼地方呢? 好掛念你啊! 對不起, 我沒好好的報答你呢!   本想可以讀好書,搵多的錢!  你的這個兒子真太令你失望!

今次給大家看看這裡的教堂, 好特別的,據悉建築是混合了傳統瑪雅神廟和天主教的! 情況就如如果有一教堂的建築混合了中國的廟和教堂一樣,是否特別呢?












教堂內多麼的陰森可怕及充滿神秘感呢! 

聽說於中南美洲的亞米爸蟲很利害的! 希望我不是食了呢!也希望當地的山草藥有效,明天可上返西語課,因為已經交了錢!損失重大呢!  真係頂唔順了,要回房睡覺!

Ados!

14 則留言:

  1. 火鳳凰自言自語2011年4月13日 下午5:00

    保重!多休息啊!
    [版主回覆04/14/2011 21:48:00]休息了成日!

    回覆刪除
  2. ice may may 雪美美、子格格2011年4月13日 下午6:06

    kei: 你好些嗎? 要小心飲食呀!
    多保重!
     
    [版主回覆04/14/2011 21:47:00]會小心的!

    回覆刪除
  3. OMG!在旅程中病咗好麻煩,唔好响街邊買嘢食!你好番晒未呀? 呢間教堂幾好幾清,我唔覺得陰森。 保重!
    [版主回覆03/22/2012 09:30:07]去到南美都係多街邊, 今次去的流行食鼠

    回覆刪除
  4. 嘩!病到想起細個既事?好恐怖,你唔係撞邪
    [版主回覆04/14/2011 21:56:00]我就快看見你呢!

    回覆刪除
  5. 一個人在外邊,病起來好自然想起自己最親 的人。
    你好好保重呀!我們的瑪雅文化全賴你呀!
    [版主回覆04/14/2011 21:46:00]Thanks!

    回覆刪除
  6. 唔好諗到咁差喇可能係水土不服 , 唔好自己嚇自己喇 , 或者瞓醒就冇事嘞 . 祝你好運 !
    [版主回覆04/14/2011 21:46:00]yes, just wake up and feel much better now!

    回覆刪除
  7. 你自己有冇帶定D藥呀!
    你要小心飲食!仲要意志堅定!遠方好多朋友支持你!
    [版主回覆03/22/2012 09:29:33]帶去的葯沒功效!

    回覆刪除
  8. 係咪呢,亂食嘢,保重la
    [版主回覆03/22/2012 09:27:51]thanks

    回覆刪除
  9. 這教當肯定是墨西哥人參與的, 在L.A. San Gabriel的古教堂好似樣啊!
    你現在點呀! 好d未呢? 在外真喺要好小心食嘢呀! 我覺得伙應該去醫院喇! 好好保重.

    [版主回覆03/22/2012 09:27:38]都似的,同樣是西班牙殖民式

    回覆刪除
  10. Kei:願主祝福你身體健康!早日康復!出外要小心飲食!
    [版主回覆03/22/2012 09:25:58]謝謝!

    回覆刪除
  11. 人在外地,真的是小心身體啊!願你的爸爸保佑你
    [版主回覆03/22/2012 09:25:40]謝謝你呢!

    回覆刪除
  12. 水土不服?
    [版主回覆04/16/2011 21:11:00]MAYBE!

    回覆刪除
  13. 我想你爸爸也好念你呀, 快返來香港~
    [版主回覆04/16/2011 21:11:00]返香港也只能去鑽石山探他了, 他 2003 年去世了!

    回覆刪除
  14. 落入凡間的天使2011年8月10日 上午9:33

    雖然你覺得教堂 Inside 陰森可怕, 不過,在我看來,我覺得個佈置好靚, 很不錯呀!
    [版主回覆03/22/2012 09:24:58]是的!

    回覆刪除