2011年7月6日星期三

陽光加州-霧鎖金門橋

陽光加州-霧鎖金門橋
不要失望!唯有忘記背後, 努力面前,繼續 Travel!


今早出門霧好大!


好耐無飲過港式奶茶了!






腿蛋面不是用出前一丁, 一食就食出只用了美國出的平價公仔面!


繼續停不了的 Travel!  坐車去了一個公園, 據說是看SF的好地方!









之前有朋友對我說在SF的 日本town必定去, 值得去!  巴士 22號可到達,SF 的輕鐵和巴士 $2USD 一程, 記得Keep住司機發的車票, 車票於六十分鐘有效, 可憑車票免費乘坐市內任何路線的輕鐵和巴士, 不過巴士司機通常都給予三至四小時,即是話可於餘下的三至四小時內免費乘市內的巴士和輕鐵,遲的post 車票給大家看看,再解釋給大家聽吧!






所謂的日本城其實只不過是一個Shopping Mall 和一些的日本食店, 所以如果大家有機會來的話, 可以考慮Skip 這地方呢!



而其中有間的特價日本店, 其實大部份都是 Made in China的!








跟著便行去海邊看金門橋






Golden Gate Recreation Area






霧鎖金門! 太大霧所以看不清,橋是紅色的! 原本橋附近有個公園的,不過太近看不到全境, 所以在海邊看會好的!











晚餐食food court 的韓國咖哩牛肉面





12 則留言:

  1. 去到一個城市可以週圍遊,實在好寫意!SF 近海,多咗海傍景色可欣賞。
    [版主回覆07/23/2011 19:01:00]真是漂亮的!

    回覆刪除
  2. 係咪天氣熱?無胃口呢?三餐都食麵?放鬆心情玩樂啦!
    [版主回覆07/23/2011 19:03:00]不吃了兩餐!

    回覆刪除
  3. 去過 San Fran 好幾次, 但從未拍過咁靚的照片, 也從未食過咁好味既公仔面, 牛肉面

    回覆刪除
  4. 火鳳凰自言自語2011年7月7日 下午11:15

    哈哈哈!加咗音樂好熱鬧啵,好想跳舞咁呀!
    [版主回覆07/23/2011 19:01:00]很喜歡這歌的!

    回覆刪除
  5. 你有入建築物裏面參觀嗎? 2008年冬,我在金門橋上走過行人專區,望向對岸和大海,不知海邊是這麼美的。
    [版主回覆07/23/2011 19:00:00]當時沒有看,因為有人拍戲呢!

    回覆刪除
  6. 2008年冬我到過到金門橋了。 http://hk.myblog.yahoo.com/ng2weiwei/article?new=1&mid=957  
    [版主回覆07/23/2011 19:32:00]剛剛看了!多謝分享呢!

    回覆刪除
  7. 嘩,咁大霧0既?係咪反常天氣?!
    [版主回覆07/23/2011 19:32:00]不, 很多時早上都是這樣的!

    回覆刪除
  8. 加洲是個多族群的地區, 隨時可找對自己人的區域,
    可以去埋堆喇!  謝謝分享!

    [版主回覆07/23/2011 19:33:00]你說得對呢!

    回覆刪除
  9. 希望在明天,你會去LA嗎?
    [版主回覆07/23/2011 19:34:00]下次會去的!

    回覆刪除
  10. 真是太大霧,看不清金門橋!的面貌!

    回覆刪除
  11. 三隻鳥排排企 , 好合作喎 !

    回覆刪除
  12. 三潘市師奶好似住呢咐近架,  見佢時時帶D小朋友去橋邊玩水的,  温佢帶你週圍行下啦~~

    回覆刪除