2011年7月5日星期二

三潘市魚人碼頭的國慶煙花

三潘市魚人碼頭的國慶煙花

應該不成功了!  算吧!  唯有玩埋這幾天才收拾心情回去吧!



去完 San Jose 後,趕回三潘市魚人碼頭看國慶節慶。











奧克蘭大橋






都未行到好的位置,國慶煙花便開始了!


大家能看到哈哈笑的煙花嗎?


再來哈哈笑




市內的Metro, 像輕鐵一樣,也可在地下行, 好方便!


哈哈! 好User Friendly, 第一次坐, 都可猜到怎搭! 都算無難度!


早上的SF downtown








九彎花街,世界上最彎曲的街, 遲的會post 一個專輯關於這景點的, 所以今次賣住關子,看相片先啦!





16 則留言:

  1. 火鳳凰自言自語2011年7月6日 上午12:03

    相片拍得好靚 !
    [版主回覆07/06/2011 22:12:00]Thanks!  你拍的越來越有水準呢!

    回覆刪除
  2. 這條曲街..很出名呢!
    [版主回覆07/06/2011 22:11:00]是的, 昨天看見很多人去看呢!

    回覆刪除
  3. ice may may 雪美美、子格格2011年7月6日 上午3:23

    kei:  煙花璀燦也不枉此行啦!
    [版主回覆07/06/2011 22:09:00]其實煙花也不算很漂亮!  都只是一般小鎮的水平, 而且時間好短!

    回覆刪除
  4. 會唔會去sausalito或者Napa Valley呀?
    [版主回覆07/06/2011 22:08:00]應該不會了! 因為之前已經去過, 反而SF的地方好多都無去過!

    回覆刪除
  5. 風景好靚!如果我今生有機會去SF行下就好啦!因為我有好多(香港的中學)舊校友、老師、契媽的子女....都係住响SF。
    [版主回覆07/06/2011 22:18:00]其實很多香港人住SF的, 通街都聽到人講廣東話, 昨天坐巴士看見很多人都在講廣東話!  聽到很多人講無工作做, 只靠政府的補助金過活! 

    回覆刪除
  6. 順其自然吧!一切冥冥中有安排,半點不由人。
    三潘市很濃大都會氣色。
    [版主回覆07/06/2011 22:57:00]順其自然吧!一切冥冥中有安排,半點不由人。 哈哈! 同愛情一樣嗎?

    回覆刪除
  7. P.S:  其實唔係咁多直飛的飛機航班的, 就算美國國內也沒這樣多直飛的, 航空公司為了節省成本, 很多時都要轉機的,
    而芝加哥是國內的大轉機點, 之前去墨西哥就要轉三次機, 連等機都飛了成二十個小時!而除非乘美國大陸航空公司才有機直飛香港, 而國泰有JFK
    直飛, 但太貴! 之坐過UA, 居然要轉三次機, 花了二十七小時, 而去越南更煩! 轉了四次機, 最後香港轉機,連等的時間共花了三十多小時! 
    而如果坐中華航空的話, 要先坐三小時中華的專巴士往JFK, 先飛往亞拉斯加等, 然後飛台灣轉機,再飛香港! 都共花了二十八粒鐘! 如今次往SF都要先花了$60USD 坐Car Service 去機場, 連轉機都飛了九個幾鐘的!  機票都要成四百八十幾美金的!  所以世界上是公平的! 正如北美人都好有興趣去東亞國家玩, 但飛行時間太長!  其實交通費也一樣多錢的! 之前我有些朋友應為美國的人可以有平飛機票, 但其實並不會因為係美國,可以買到平飛機票的

    回覆刪除
  8. ice may may 雪美美、子格格2011年7月6日 上午8:12

    kei: 在往美加的旅途中,長途機是難免的! 就算直航都要16小時才到多倫多呢! 我都試過在底特律轉機....也不知等了多久!
    [版主回覆07/07/2011 00:27:00]你說得對呢!  今天太大霧, 所以未出去住! 等陣去影霧鎖金門橋!

    回覆刪除
  9. Kei, 多謝你這篇網誌令我温故知新。曲街我坐在汽車上走過。奧克蘭大橋和魚人碼頭沒有去過。 我可以copy你那張哈哈笑煙花和曲街的相片嗎?
    [版主回覆07/07/2011 10:12:00]Sure!  You can copy anything you want! 

    回覆刪除
  10. Kei, 提起精神,到處楊梅一樣花,安於你的環境吧。  

    回覆刪除
  11. 記得廿年前這條九曲十八彎花街,  種滿鲜花,  鲜麗無比,  依加唔見有花
    再接再励!  給予無限量的精神支持!

    回覆刪除
  12. 咪灰心,希望在明天!

    回覆刪除
  13. 見到哈哈笑喎~~~不用灰心
    0的古老電車好型呀~~~~九曲花街可以用黎做車牌考試
    [版主回覆07/09/2011 04:42:00]九曲花街可以用黎做車牌考試 It is very funny!

    回覆刪除
  14. 塞翁失馬焉知非福 !
    N 年前坐旅遊車遠距離看過 , 真係曲得很犀利好得意 .

    回覆刪除
  15. 點解你可以照到咁齊整既smiling face 煙花? 係香港放既煙花, 成日都話有乜有乜, 但我只見到摟曲變型的煙花
    [版主回覆07/09/2011 04:41:00]其實都係好運影到!

    回覆刪除
  16. 開心啊! 4,July國慶, 有去PARTY嗎?
    謝謝分享!
    [版主回覆07/09/2011 04:31:00]沒有去Party 呢!

    回覆刪除